מרפאה לטיפול בקהילה

המרכז מפעיל מערך טיפולי לילדים ומתבגרים בקהילה בגילאים 6-25, ילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים שונים, עם פגיעה בדימוי העצמי, קשיים בתפקוד הלימודי והחברתי, קשיי התנהגות ופגיעה בקשר עם ההורים והאחים.

בטיפולים אנו מכוונים לשפר את תחושתם העצמית של הילדים, להחזיר את הילדים למסלול ההתפתחותי הנכון והמיטבי עבורם ולחזק את הקשר עם ההורים והמשפחה כולה.  

הטיפולים המוצעים במרכז הם טיפולים דינמיים הכוללים הדרכות הורים, פגישות משותפות להורים וילדים או מפגשים משפחתיים. המטפלים של הילד וההורים מקיימים התייעצויות משותפות בנוגע למשפחה ונמצאים בקשר עם הגורמים המטפלים בקהילה. במרכז ישנו מערך של חונכויות טיפוליות הניתנות על ידי סטודנטים ממקצועות הטיפול.

בנוסף, המרכז מספק אבחונים פסיכולוגים המתמקדים בפן הרגשי.

הגישה הטיפולית במרכז הינה דינמית ומשולבת בהסתכלות משפחתית ומערכתית. מרכיב מרכזי בעבודה הטיפולית של "מרכז קסל" הוא העבודה הצוותית והיכולת להחזיק במאמץ משותף ילדים ומשפחות, הנמצאים במצבים נפשיים מורכבים.

במרכז אנו מטפלים בילדים ומתבגרים המתמודדים עם מגוון קשיים, כגון מצבי משבר, דיכאון, חרדה, קשיים חברתיים, קשיי התנהגות, קשיים בבית ובבית הספר ועוד.

המרכז שם לו למטרה להציע טיפול מקצועי בתחומים רבים בבריאות הנפש ובחינוך המיוחד, תוך דגש על מצוינות ותעריפים נוחים, מתוך כוונה לאפשר לכל הרוצה בטיפול נפשי להסתייע בשירותים הניתנים במרכז.

המרכז עובד בשיתוף עם גופים רבים ביניהם בתי משפט, משרד הרווחה, קופות החולים, מרכזי חירום והגנה, יחידות הסיוע של בתי המשפט , בתי ספר, פנימיות, אומנה ועוד.